هستی؟؟؟

خرید بک لینک
وقتی حالت خوب نیست

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﻪ :


√ ﺭﮊﺕ ﭘﺮﺭﻧﮕﻪ ،


ﻭﻗﺘﯽ


√ ﺷﺎﻟﺘﻮ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺟﻠﻮ ،


ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﻪ :


√ ﯾﻘﺖ ﺑﺎﺯﻩ ﮔﺮﺩﻧﺖ ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ،


ﻧﮕﻮ ﭼﻘﺪﺭ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﻩ ...❣


ﺑﺪﻭﻥ ↜ﻭﺍﺳﺶ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﯼ↝


ﺑﺎ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﻒ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺭﯾﺨﺘﻪ ...


مرد اونیه که وقتی باهاش ♡قهر♡ کنی و میگی :


☜دیگه نمیخوام صداتو بشنوم ☞


یه ساعت بعد بهت اس بده و بگه :


میشه تلفنتو جواب بدی ؟؟❣❣


قول میدم حرف نزنم ،


♥فقط میخوام صدای نفساتو گوش کنم❣♥


ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩﺍﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ،


ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﺍﻭﻝ ﺑﺎﯾﺪ


ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﺗﺄﯾﯿﺪ ﮐﻨﻦ ...


ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻌﺪ ﻗﺮﺍﺭ ،


ﻣﻮﻗﻊ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ ،


ﺩﺳﺖ ﻣﯿﮑﺸﻦ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺖ


ﻭ ﻣﯿﮕﻦ ﮐﻢ ﺭﻧﮓ ﮐﻦ ﺍﻭﻥ ﺭﮊتو ...


ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﻫﺎﺷﻮﻥ ﻗﻬﺮﯼ sms ﻣﯿﺪﻥ ﻣﯿﮕﻦ :


ﮐﺠﺎﯾﯽ ؟؟؟


ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻗﻬﺮ ﻫﺴﺘﻢ❣


ﻭﻟﯽ ﺑﯿﺨﻮﺩ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﺟﺎﺯﻡ ﺑﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ...


همونایی که از نگات ،


از سکوتت ،


میفهمن حرفاتو ...❣


حدس میزنن ...


همونایی که ،


از سکوتت دیوونه میشن


هرجورشده به حرف میارنت ...


میخندوننت ...❣


ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺼﺒﯽ ﻣﯿﺸﻦ


ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻨﻮ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻌﺪﺵ


ﻣﯿﺎﻥ ♥ﻣﻨﺖ ﮐﺸﯽ❣♥


ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻣﯿﮕﯽ :


ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻣﻮﻫﺎﻣﻮ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﮐﻨﻢ


ﻣﯿﮕﻦ ﺑﯿﺨﻭﻭﺩ


ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ،


ﯾﻬﻮ ♥ﻏﯿﺮﺗﯽ ﻣﯿﺸﻨﻮ ﻗﺎﻃﯽ میکنن♥


شیر فهمت میکنن ،


√ از بودنشون


√ از خواستنشون


√ از عشقشون


اینا خیلی کمن♥

......از این همه تنهایی خستم...

ما را در سایت ......از این همه تنهایی خستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 2:25

صفحه بندی