من آدمِ جلویِ کسی رو گرفتن نیستم؛
آدمِ سدِ راه کسی شدن برای نرفتن،
آدمِ کشیدنِ چمدون از دستایِ یکی،
آدم اینکه تویی که داری میری رو از پشت بغل کنم و هزار باره بگم نرو.
من فقط آدمِ وایستادن نگاه کردنم،
آدمِ دست و پنجه نرم کردن با نبودنا،
آدمِ راحت دل کندن از دل کنده ها....
#مخاطبم_تویی_که_دل_کندی
......از این همه تنهایی خستم...ما را در سایت ......از این همه تنهایی خستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46