
من آدمِ جلویِ کسی رو گرفتن نیستم؛آدمِ سدِ راه کسی شدن برای نرفتن،آدمِ کشیدنِ چمدون از دستایِ یکی،آدم اینکه تویی که داری میری رو از پشت بغل کنم و هزار باره بگم نرو.من فقط آدمِ وایستادن نگاه کردنم،آدمِ دست و پنجه نرم کردن با نبودنا،آدمِ راحت دل کندن از دل کنده ها....xa0#مخاطبم_تویی_که_دل_کندی...
ادامه مطلب
xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 ...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب