......از این همه تنهایی خستم

متن مرتبط با «متن مث من» در سایت ......از این همه تنهایی خستم نوشته شده است

من آدمش نیستم...

  • نیلوبلاگ

    من آدمِ جلویِ کسی رو گرفتن نیستم؛آدمِ سدِ راه کسی شدن برای نرفتن،آدمِ کشیدنِ چمدون از دستایِ یکی،آدم اینکه تویی که داری میری رو از پشت بغل کنم و هزار باره بگم نرو.من فقط آدمِ وایستادن نگاه کردنم،آدمِ دست و پنجه نرم کردن با نبودنا،آدمِ راحت دل کندن از دل کنده ها....xa0#مخاطبم_تویی_که_دل_کندی...

    ادامه مطلب
  • من...

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 ...

    ادامه مطلب
  • مث من...